1. Nepastovus turinio skelbimas
Klaida: Skelbiamas turinys nereguliariai, be nuoseklumo. Kartais gali būti ilgų pertraukų tarp įrašų, o kartais – per daug turinio per trumpą laiką.
Pasekmė: Algoritmas mažiau rodo tavo įrašus, sekėjai neįsitraukia, praranda susidomėjimą, o profilis atrodo neaktyvus.
Kaip taisyti: Susidaryk turinio planą ir skelbk jį reguliariai, pvz., kartą ar kelis kartus per savaitę. Nuoseklumas skatina sekėjus grįžti ir didina įsitraukimą. Nepamiršk išsigryninti 1-3 temas apie kurias kalbėsi savo profilyje. Jei bus daug įvairių temų ir šokinėjama nuo vienos prie kitos, auditorija gali nesuprasti ką tu nori iškomunikuoti, todėl ieškos jiems aktualesnių profilių. Išskirtas temas rekomenduoju įsirašyti BIO skiltyje.
2. Per daug reklaminio turinio
Klaida: Verslo profilyje dažniausiai skelbiamas tik reklaminis turinys, nukreiptas į pardavimus ar produktų reklamavimą.
Pasekmė: Sekėjai gali prarasti susidomėjimą, nes nėra įtraukiami į vertingą, įdomų ar informatyvų turinį.
Kaip taisyti: Rinkis 80/20 taisyklę – 80% turinio turėtų būti naudingas, pramoginis arba edukacinis, o tik 20% reklaminis. Taip išlaikysi auditorijos susidomėjimą ir lojalumą.
3. Nesuderinta vizualinė estetika
Klaida: Įrašai vizualiai nesuderinti – naudojamos skirtingos spalvos, šriftai, nuotraukų stiliai, todėl profilis atrodo chaotiškas ir neprofesionalus.
Pasekmė: Neharmoninga estetika sumažina prekinio ženklo atpažįstamumą ir gali atstumti potencialius sekėjus.
Kaip taisyti: Sukurk vieningą vizualinę estetiką su aiškiu spalvų, šriftų ir stiliaus planu. Išlaikyk vienodą stilių, kad tavo prekinis ženklas būtų lengvai atpažįstamas.
4. Nepakankamai aiški BIO skiltis
Klaida: BIO skiltyje neaiškiai arba painiai nurodyta, ką veikia tavo verslas, nėra kabliuko, nenurodyta ką tavo profilyje galima rasti.
Pasekmė: Nauji sekėjai gali nesuprasti, ką siūlo tavo prekinis ženklas, todėl gali pasirinkti nesekti tavo profilio.
Kaip taisyti: Išgrynink BIO skiltį. Įtrauk aiškią informaciją, pagalvok apie kabliuką, kuris užkabins potencialų sekėją ir jis liks tavo profilyje.
5. Nereagavimas į komentarus ir žinutes
Klaida: Nepakankamai dėmesio skiriama sekėjų komentarams ar žinutėms, jie lieka neatsakyti.
Pasekmė: Auditorija jaučiasi ignoruojama, mažėja jų lojalumas, o įsitraukimo rodikliai taip pat krenta.
Kaip taisyti: Nuolat bendrauk su sekėjais – atsakyk į jų komentarus, žinutes, padėkok už jų įsitraukimą. Tai stiprina bendruomenę ir didina auditorijos lojalumą.
6. Per mažai bendravimo su auditorija
Klaida: Nepakanka pastangų aktyviai bendrauti su sekėjais – atsakymų, klausimų, diskusijų ar apklausų.
Pasekmė: Sekėjai jaučiasi nutolę nuo prekinio ženklo, mažėja pardavimai, o įsitraukimo rodikliai krenta.
Kaip taisyti: Naudok istorijas (stories), apklausas, klausimų laukelius ar kitus interaktyvius įrankius, kad nuolat bendrautum su sekėjais ir skatintum jų įsitraukimą. Žinoma, nepamiršk įsitraukti ir į kitų kuriamą turinį, nes visiems svarbu žinoti, kad jų turinys įdomus, įtraukiantis.
7. Neaiškūs tikslai ir strategija
Klaida: Neturi aiškios strategijos ar konkrečių tikslų, ką nori pasiekti Instagrame.
Pasekmė: Turinio kūrimas tampa chaotiškas ir neveiksmingas, nes nėra aišku, kokio rezultato siekiama bei kaip jį pasiekti.
Kaip taisyti: Nustatyk konkrečius tikslus, pvz., padidinti sekėjų skaičių, pardavimus ar prekės ženklo žinomumą. Žinoma, tikslai turėtų būti išmatuojami ir tai priklauso ko sieksi. Tuomet sukurk atitinkamą turinio strategiją, kuri padėtų jų siekti.
8. Sekėjų pirkimas
Klaida: Perkamas sekėjų skaičius siekiant greitai padidinti profilio augimą.
Pasekmė: Tokie sekėjai dažniausiai yra neaktyvūs arba netikri, todėl nepadidina įsitraukimo rodiklių, o algoritmas gali sumažinti tavo turinio matomumą. Žinoma, prekių ženklai ar specialistai norintys bendradarbiauti su tavimi, gali matyti, kad profilyje yra nupirkti sekėjai.
Kaip taisyti: Sutelkti dėmesį į organinį augimą, pritraukti realius sekėjus per kokybišką turinį ir aktyvų bendravimą su auditorija. Taip pat gali naudoti mokamą reklamą, kuri padidins pasiekiamumą ir taip galėsi pritraukti naujų sekėjų.
Apibendrinant, kiekviena iš šių klaidų gali turėti didelę įtaką tavo verslo augimui Instagrame. Klaidų gali būti ir kur kas daugiau, tačiau pateikiau dažniausiai pasitaikančias. Venk šių klaidų, ir pamatysi, kaip pagerėja tavo sekėjų įsitraukimas, paskyros augimas ir prekės ženklo atpažįstamumas. Instagram – tai puikus įrankis verslo augimui, o ypač tada, kai jis naudojamas tinkamai!
Norėtum sužinoti, kaip optimizuoti savo Instagram paskyrą? Susisiek dėl Instagram vizualinio tinklelio kūrimo arba Instagram audito ir išsiaiškink, kur gali tobulėti!
Iki spalio 14 dienos Instagram vizualinio tinklelio kūrimą arba Instagram auditą su kodu IG20 gali įsigyti su 20% NUOLAIDA!
Jei nesi tikras, kaip auginti savo profilį, optimizuoti turinį ar efektyviai komunikuoti su sekėjais, esu čia, kad padėčiau! Individualiose konsultacijose apie socialinių tinklų strategijas, turinio kūrimą ir prekės ženklo įvaizdžio stiprinimą atrasime geriausią būdą, kaip pasiekti tikslus ir auginti verslą soc. tinkluose.
Susisiekti gali:
el. paštu samantapetraite@gmail.com
Instagrame arba Facebooke